به گزارش ایرنا، سرتیپ امیر حاتمی سه شنبه شب در مراسم بزرگداشت مقام شهید صیادشیرازی در زنجان افزود: همه آحاد ملت ایران با وحدت در زیر پرچم جمهوری اسلامی و هدایت های مقام معظم رهبری مقابل تلاش دشمنان انقلاب اسلامی که بدنبال ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی هستند، ایستادگی کنیم.
وی اظهار کرد: در وزرات خزانه داری آمریکا 500 فرد خبره برای بررسی کارهای اقتصادی ایران و ایجاد مشکل و دست اندازی در امور اقتصادی کشورمان مشغول شده اند.
امیر حاتمی تاکید کرد: با برنامه ریزی های انجام گرفته در مجموعه دولت، سال جدید در زمینه ایجاد اشتغال و مسائل اقتصادی سال خوبی برای مردم خواهد بود.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب، گفت: درباره حمایت از کالای ایرانی همه مردم و مسئولان از فروشنده گرفته تا خریدار باید حامی تولید کننده و کارآفرین داخلی باشند، تا شاهد رشد و پویایی اقتصاد کشور باشیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تبیین ویژگی های شخصیتی شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: اخلاص به تمام معنا داشتن و پرچمدار وحدت بودن در نیروهای مسلح از خصلت های بارز این شهید بزرگوار بود.
حاتمی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در ابتدای انقلاب شرایط خاصی داشتند و از طرفی هم رئیس جمهوری وقت خائن ایران(بنی صدر) در نیروهای مسلح به تفرقه دامن می زد، اما شهید صیادشیرازی با راهبرد وحدت آفرین خود این مسائل را مرتفع کرد.
وی افزود: هر عملیات موفقی که در هشت سال دفاع مقدس داشتیم، مرهون حضور یکپارچه همه نیروهای مسلح و مردمی بودیم.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد: به مردم ایران و خانواده شهدا اطمینان می دهیم، که خون شهیدان صیادشیرازی و آوینی در رگ تک تک جوانان و نیروهای مسلح کشور جاری است و پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده و از آن دفاع خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز /سه شنبه/ به منظور حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی زنجان و سخنرانی در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی در این استان حضور یافته بود.
شهید سپهبد علی صیاد شیرازی پس از ۳۲ سال خدمت در یگانهای مختلف نیروی زمینی ارتش، مقابل منزلش در21 فروردین سال 78، به دست گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسید.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.