به گزارش ایرنا، فاطمه کرباسی روز دوشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز زنجان با بیان اینکه فعالیت در حوزه فرهنگ، مقوله ای سهل و ممتنع است، افزود: با اینکه در سال های اخیر نهادهای مختلفی تولی گری حوزه فرهنگ را در کشور عهده دار شده اند ولی آنچه به طور رسمی در این حوزه رقم می خورد از ناحیه فعالیت های وزارت فرهنگ و اسلامی اسلامی است و تنها این مجموعه وظیفه پاسخگویی در قبال عملکردش را دارد.
وی به اهمیت و جایگاه حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و ادامه داد: فعالیت در این حوزه، کار و مسئولیت سنگینی است.
کرباسی خاطرنشان کرد: متاسفانه بر اساس دیدگاه موجود در جامعه، حوزه فرهنگ و هنر در مقایسه با سایر نهادها و سازمان هایی که زمینه فعالیتشان فنی، مهندسی و پزشکی است دارای درجه اهمیت کمتری تلقی شده و این موضوع در مسائلی همچون تزریق بودجه و اعتبار به حوزه فرهنگ نیز تاثیر گذاشته است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز زنجان نیز در این دیدار با اشاره به سابقه 83 ساله این رسانه کشوری گفت: ایرنا رسانه ملت، دولت، مردم و حاکمیت است.
اسماعیل جهانبخش افزود: ایرنا به عنوان رسانه رسمی جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای همه ارکان نظام را منتشر و از طرفی مطالبات به حق و قانونی مردم را برای اطلاع تصمیم گیران نظام منعکس می کند.
وی اظهار کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی با اطلاع رسانی دقیق ، بهنگام، شفاف، تولید فرآوردهای خبری و ارتباط با نخبگان و مجامع دانشگاهی بدنبال تقویت سرمایه های اجتماعی است.
7312/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.