جعفر الوندی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت بیش از 226هزار معامله به طور رسمی در استان ثبت شده است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک زنجان با بیان اینکه بیش از هفت هزار ملک بازداشتی سال گذشته داشته ایم، گفت: همچنین نزدیک 6 هزار مورد از املاک رفع بازداشت شده اند.
الوندی اظهار کرد: در مجموع حدود یکهزار و 200 سند مالکیت دولتی برای املاک و اراضی دولتی صادر شده است و در سال 96 نزدیک 6 هزار مورد تفکیک املاک در این مجموعه به ثبت رسیده است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک زنجان گفت: بیش از 36 هزار برگ سند تک برگ مالکیت برای افراد مختلف طی یک سال گذشته صادر شده است و بالغ بر 42 هزار فقره به استعلامات انجام گرفته از این اداره پاسخ داده شده است.
الوندی ادامه داد: واقعه ازدواج ثبت شده در استان در این مدت 9 هزار و 545 مورد بوده و طلاق ثبت شده نیز 2هزار و 405 واقعه بوده است.
وی بر اهمیت نظارت بر امور دفاتر ثبت اسناد و زیرمجموعه اداره کل تاکید و تصریح کرد: بیش از 250 مورد بازرسی از دفاتر و ادارات زیرمجموعه انجام شده است.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک زنجان گفت: پرونده های تشکیل شده اجرایی یکهزار و 797 فقره بوه و پرونده های مختومه در این مدت یکهزار و 240 فقره بوده است.
الوندی اظهار کرد: در سال گذشته 133 شرکت منحل شده است و 535 شرکت نیز تاسیس گردیده است.
سال 95 در مجموع 38 هزار سند تک برگ در استان صادر شده بود.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.