سرگرد عبدالکریم مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زائران زنجانی از 24 اسفند 96 تا 13 فروردین جاری با رمز 'یافاطمه الزهر' در قالب چهار کاروان 'یک مرحله خواهران و سه مرحله برادران' و در مجموع با 52 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
وی اظهارکرد: این افراد در طول 2 روز، از مناطق عملیاتی 'اروندکنار، علقمه، شلمچه، طلائیه، پاسگاه زید، هویزه، فتح المبین، بیت المقدس و معراج شهدا، بازدید به عمل آوردند.
مرادی، افزود: حضور در فروشگاه فرهنگی، ایستگاه عکاسی، ایستگاه مشاوره، ایستگاه صلواتی، نمایشگاه کتاب، یادمان ‌های عملیاتی و نمایش رزمی فرهنگی از جمله برنامه‌های اجرایی امسال راهیان نور زنجان بود که با استقبال خوبی نیز مواجه شد.
وی با بیان اینکه بازدید از مناطق عملیاتی در جامعه و عموم مردم ، علاقه مندان زیادی را پیدا کرده است تصریح کرد: امروز بحث اردوهای راهیان نور گسترش یافته و استقبال خانوادگی زیاد شده است اما متاسفانه زیرساخت ها کافی نیست و نیاز است ادارات و خیرین در بحث تامین زیرساخت های اردوگاه شهید باکری زنجان در خرمشهر، ما را یاری دهند.
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: اگر زیرساخت ها در اردوگاه شهید باکری زنجان برای پذیرش خانواده ها فراهم شود در این صورت تعداد افراد علاقه مند به بازدید از مناطق عملیاتی به 10 برابر نیز خواهد رسید.
مرادی با بیان اینکه راهیان نور، مختص بسیجی ها نیست و حدود 80 درصد از ظریفت ثبت نام ها برای عموم مردم درنظر گرفته شده است، افزود: تمام آحاد جامعه در صورت تمایل به بازدید از مناطق عملیاتی می توانند برای ثبت نام به پایگاه های مقاومت بسیج مراجعه کنند.
وی اظهار کرد: اردوی راهیان نور در حقیقت جرقه ارتباط با شهدای گرانقدر و سرافراز است و زائرین با حضور در مناطق عملیاتی پی به رشادت ها و شجاعت این عزیزان در مقابله با تجاوز دشمنان به آب و خاک ایران برده و از تاثیرات معنوی آن بهره مند می شوند.
مرادی افزود: پارسال قریب 15 هزار مرد و زن اعم از مردم عادی، دانش آموز، دانشجو و بسیجیان، از این استان به منظور بازدید به مناطق عملیاتی اعزام شدند که بیشترین درصد نیز مربوط به قشر دانش آموزی بود.
وی تصریح کرد: سازمان اردویی و گردشگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات در بحث راهیان نور است و افراد در صورت تمایل می توانند با شماره تلفن 33549100 تماس برقرار کنند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.