مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته تا ۱۶ فروردین امسال ۱۲۴ هزار و ۹۲۱ مسافر در استان زنجان اقامت داشتند.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، یحیی رحمتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان‌زنجان امروز با اعلام این خبر ، گفت: 124 هزار و 921 نفر آمار مربوط به اقامت مسافران نوروزی از 27 اسفند سال قبل تا 16 فروردین امسال است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در مجموع 67 هزار و 105 نفر در این تاریخ از گنبد تاریخی سلطانیه بازدید داشتند، خاطرنشان کرد: در روز 16 فروردین تعداد بازدید کننده از این جاذبه گردشگری 267 نفر ثبت‌شده است.

رحمتی بازدید از رختشویخانه زنجان از آغاز طرح نوروزی را 30 هزار و 600  نفر اعلام کرد و گفت: در روز 16 فروردین آمار مربوط به بازدید از این محل تاریخی 290 نفر ثبت شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در طرح نوروزی 22 هزار و 735 نفر هم از موزه مردان نمکی بازدید کردند، تصریح کرد: شمار بازدید کنندگان این جاذبه گردشگری در روز 16 فروردین 322 نفر بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان یادآور شد: از 27 اسفند سال قبل تا 16 فروردین امسال 14 هزار و 390 نفر از غار کتله خور و 535 هزار و 7676  هزار نفر هم از سایر جاذبه های گردشگری استان زنجان بازدید کردند.

وی تعداد نظارت های به ثبت رسیده از آغاز طرح نوروزی در استان زنجان را یک هزار و 64 مورد خواند و گفت: این نظارت ها در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران انجام می شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.