به گزارش ایرنا، غلامحسن احمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس عوامل شهرداری صبح روز طبیعت با استقرار در خروجی های زنجان - تبریز، زنجان - بیجار، زنجان - تهران، جاده فرودگاه و سد تهم کیسه های جمع آوری زباله را در بین شهروندان توزیع می کند.
وی اظهار کرد: این کیسه ها با آرم شهرداری بوده و شهروندان زنجانی می توانند با دریافت این کیسه ها زباله های مصرفی را جمع آوری و هنگام برگشت نیز در مبادی یاد شده به عوامل مستقر تا ساعت 20 شب تحویل دهند.
احمدی افزود: اجرای این طرح در چند سال گذشته استقبال شهروندان را به دنبال داشته و امیدواریم اغلب کیسه های توزیع شده نیز به عوامل مستقر تحویل داده شده تا از آلودگی های زیست محیطی جلوگیری شود.
وی ادامه داد: شهرداری برای پیشگیری از تخریب و قطع درختان نیز هیزم هایی که از هرس درختان انجام گرفته را نیز بصورت رایگان در خروجی های یاد شده و از وایل صبح در اختیار مردم قرار می دهد.
وی ابراز کرد:متاسفانه در برخی موارد نیز مشاهده شده اغلب شهروندان در باغات افراد حقیقی برای گذراندن روز طبیعت حضور می یابند و برای روشن کردن آتش نیز شاخه های درختان را قطع می کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری زنجان ادامه داد: انجام چنین کاری اختلافات و نارضایتی مالک را به دنبال دارد و توزیع هیزم نیز با هدف جلوگیری از بروز چنین مسائل مسائل احتمالی را به حداقل کاهش می دهد.
وی بیان کرد: شهرداری برای تشویق مردم برای حفط محیط زیست در روز طبیعت نیز پس از توزیع اقلام یاد شده برگه قرعه کشی در اختیار مخاطبان می دهد که به قید قرعه هدایای صنایع دستی تعلق می گیرد.
احمدی خاطر نشان کرد: همکاری شهروندان در نگهداشت محیط زیست عاری از هر گونه آلودگی نتیجه مثبتی به دنبال دارد که این مهم در روز طبیعت تحقق یابد.
وی خاطر نشان کرد: شهرداری زنجان قبل از فرا رسیدن نوروز اقداماتی نظیر نصب المان ها ، گلگاری میادین و .... را انجام داد که در مقایسه با سال های گذشته افزایش چند برابری داشت که هدف نهایی آرامش و رضایت خاطر شهروندان ومسافران بود.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.