سرهنگ محمدعلی عظیمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سانحه حوالی ساعت پنج در کیلومتر 92 خط شمالی آزادراه قزوین – زنجان بین اتوبوس مسافری از مقصد یزد به تبریز و کامیونت ایسوز حامل خیار اتفاق افتاد.
به گفته وی، در این سانحه یک مرد از مسافران اتوبوس در دم فوت و چهار نفر دیگر نیز مصدوم شده اند.
جانشنین رئیس پلیس راه استان زنجان اعلام کرد: چهار مصدوم دیگر این سانحه رانندگی نیز راننده کامیونت و اعضای خانواده آن هستند.
عظیمی تاکید کرد: همه مصدومان این تصادف رانندگی به بیمارستان امدادی ابهر منتقل و بستری شده اند.
وی، علت این سانحه رانندگی را خواب آلودگی و خستگی راننده اتوبوس اعلام کرد و افزود: این وسیله نقلیه از پشت به کامیونت برخورد کرد و پس از واژگونی کامیون با حفاظ وسط اتوبان برخورد و در نهایت این حادثه را رقم زد.
جانشنین رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: راننده اتوبوس نیز از ناحیه پا دچار شکستگی شده و هم اکنون بستری است.
به گزارش ایرنا، در ایام اجرای طرح عملیاتی ترافیکی نوروز 96 به مدت 16 روز است از 24 اسفند تا روز جاری/10 فروردین/ 10 نفر در جاده های زنجان جان خود را از دست دادند.
طرح عملیاتی ترافیکی و خدمات سفرهای نوروزی از 24 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 همزمان با سراسر کشور در استان زنجان با شرکت دستگاه های مختلف خدمات رسان، با شعار 'آرامش بهاری با نظم و امنیت' آغاز شد.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
7325/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.