به گزارش ایرنا، بهناز مرادخانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو از ششم فروردین جاری در دریاچه آزادی تهران، آغاز شده است و تا 27 فروردین ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه اردوهای تیم ملی قایقرانی رشته روئینگ مردان و زنان ایران به منظور حضور توانمندتر در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا برگزار می شود اظهار کرد: 'پریسا احمدی و مهسا جاور از زنجان، مریم امید پارسا و مریم کرمی از همدان، حمیرا برزگر و نازنین ملایی از گیلان، شکیبا وقوفی از تهران و نازنین رحمانی از کرمانشاه'، هشت قایقران ملی پوش زن حاضر در این اردو هستند.
وی با بیان اینکه فدراسیون قایقرانی از ورزشکاران قدر و توانمند این رشته روئینگ را به این اردو دعوت کرده است افزود: 'نازنین رحمانی، نازنین ملایی، مهسا جاور، پریسا احمدی و مریم امید پارسا' از قهرمانان قایقرانی آسیا هستند و 'مریم کرمی، شکیبا وقوفی و حمیراز برزگر' نیز با نشان دادن توانمندی و شایستگی های بالای خود در تست انتخابی، به عنوان نفرات اول تا سوم به این اردو دعوت شدند.
مرادخانی یادآور شد: اردوی قایقرانی رشته روئینگ مردان نیز همزمان با اردوی بانوان در دریاچه آزادی تهران و با شرکت قریب هفت قایقران ملی پوش آغاز شده است و 'مسعود محمدی، مجتبی شجاعی و بهمن نصیری' قایقرانان زنجانی حاضر در این اردو هستند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.