حمید سلمانیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از 23 اسفند تا پایان روز گذشته/سه شنبه/ این تعداد مسافر در قالب هفت هزار و 72 سفر به مناطق مختلف کشور سفر کرده اند.
به گفته وی، طی 24 ساعت گذشته سه هزار و 301 مسافر در قالب 519 سفر توسط وسایل نقلیه عمومی جاده ای جابجا شده اند.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: سال های گذشته در ایام نوروز قیمت بلیت اتوبوس و سواری برای سفرهای نوروزی 20 درصد افزایش می یافت ولی نوروز امسال قیمت بلیت در هیچ مسیری افزایش نیافت.
سلمانیان خاطرنشان کرد: باهدف کاهش هزینه های سفر و ترغیب همشهریان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری قیمت بلیت برای سفرهای نوروز تغییری نکرد.
وی با تاکید بر اینکه مسافران هرگز بدون بلیت مسافرت نکنند، یادآوری کرد: مسافران بین راهی از راننده تقاضای صدور بلیت کنند، چرا که در صورت بروز مشکل بدون این برگ، هیچ سندی در دست مسافر نیست.
رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد یا مشاهده هرگونه تخلفی از سوی شرکت های مسافربری و رانندگان موارد با سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 مورد را جهت بررسی اطلاع دهند.
سلمانیان افزود: علاوه بر این سامانه ها و شماره مسافران می توانند نظارت و موارد تخلف مشاهده شده خود را از طریق صندوق های نظر سنجی مستقر در پایانه های مسافربری اعلام و یا برای مکاتبه حضوری به اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا، طی تعطیلات نوروز 92 اتوبوس، 78 وی آی پی، 230 مینی بوس و 463 دستگاه سواری در جابجایی مسافران استان زنجان فعال هستند و خدمات ارائه خواهند داد.
نوروز سال گذشته 73 هزار و 322 نفر در قالب 9 هزار و 567 سفر جابجا شده بودند.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.