سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دوم فروردین جاری قاتل به اتفاق برادر خود، به خاطر سوء تفاهم ایجاد شده، این جوان را با ضربات چاقو از پای درآورده بودند.
وی اظهار کرد: جسد این جوان که متاهل و بالای 30 سال سن داشت در روستای کوشکن کشف شد و ماموران آگاهی پس از اطلاع از موضوع جنایت، بلافاصله برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان وارد عمل شدند.
رحمتی افزود: در بررسی و تحقیقات پلیسی صورت گرفته مشخص شد مقتول با 2 نفر از دوستان خود درگیری داشته است که با علم به این موضوع برای دستگیری مسببان مرگ جوان وارد عمل شدند اما مشخص شد قاتل اصلی پس از 2 روز از وقوع این جنایت روز چهارم فروردین خودکشی کرده است.
وی تصریح کرد: قاتل پس از ارتکاب به قتل به دلیل ناراحتی روانی و فشارهای روحی وارده، در نامه‌ای با ابراز ندامت و پشیمانی به قتل اعتراف و پس از آن در یکی از باغ های اطراف شهر زنجان با استفاده از طناب خود را حلق آویز کرده است.
رحمتی افزود: با توجه به اینکه برادر قاتل نیز در مظان اتهام قتل قرار داشت، دوشنبه شب توسط پلیس آگاهی دستگیر و پس از تحقیقات لازم و تکمیل پرونده، به منظور اعمال قانون در اختیار مراجع قضایی استان قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، از ابتدای سال تاکنون /اول فروردین تا هشتم فروردین/ سه فقره قتل دیگر نیز در این استان اتفاق افتاده است.
'قتل پدر توسط فرزند با استفاده از چاقو و خودکشی قاتل پس از قتل با مصرف قرص'، 'قتل با استفاده از چاقو به دلیل مزاحمت به خانواده' و 'قتل برادر چوپان به خاطر استفاده از مرتع برای چرای دام به وسیله سلاح شکاری' سه جنایت دیگر رخ داده در شهرستان ابهر است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.