اسماعیل موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در تعطیلات نوروزی و از دوم تا 11 فروردین سال جاری نیز نوروز بایرامی با محتوایی جنگ شادی همراه با همراه دیگر در محل کارخانه کبریت سابق زنجان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: علاوه بر آن نمایش های خیابانی نیز در چند نقطه شهر از جمله میادین بسیج و دارالقرآن زنجان هفتم تا 11 فروردین اجرا خواهد شد.
موسوی افزود: در برنامه نوروزی سه خواننده حضور داشته و 2 گروه نمایشی به صورت طنز برای کودکان و همچنین معرفی بازی های بومی و محلی به اجرای نمایش خواهند پرداخت.
وی بیان کرد: امور فرهنگی شهرداری زنجان نیز برای روز 13 فروردین نیز برنامه هایی از قبیل توزیع بروشورهای فرهنگی و نایلون برای ریختن زباله با هدف نگهداری از دامان طبیعت در ورودی و خروجی شهرها انجام می دهد.
سرپرست امور فرهنگی و اجتماعی و سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته برای اولین بار جشنواره موسیقی شهر نیز اردیبهشت امسال با حضور علاقمندان برگزار خواهد شد .
وی بیان کرد: امور فرهنگی برای پیشبرد برنامه های خود بودجه این بخش را متناسب با خواسته ها و انتظارات این حوزه در نظر گرفته که تحولاتی را ایجاد خواهد کرد.
موسوی خاطر نشان کرد: با آغاز بکار شهردار جدید زنجان 62 برنامه مختلف فرهنگی با حضور مردم در شهر برگزار شده است.
به گفته ی، این مسئول شهروندانی زنجانی می توانند از ساعت 16 لغایت 18:30 در برنامه نوروز بایرامی شرکت کنند.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.