به گزارش ایرنا دبیر همایش استانی بررسی چالش‌های فضای مجازی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آگاه‌سازی دانش‌آموزان از آسیب‌های فضای مجازی و استفاده درست از این امکان نوین از الزامات روز است، گفت: شناخت بهینه فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، رابطه حقوق شهروندی و فضای مجازی و استفاده درست و مفید دانش‌آموزان از این فضا از جمله اهداف همایش استانی چالش‌های فضای مجازی است.
رضا قاسم پور به گسترش، تنوع و تاثیر روزافزون تکنولوژی و فضای مجازی در زندگی خانواده‌های ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ‌سازی و پیشگیری بهترین راه مبارزه با این خطرات و چالش‌ها در این حوزه است.
دبیر همایش استانی بررسی چالش‌های فضای مجازی بر رویکرد فرهنگی، هنری و آموزشی این همایش تاکید کرد و افزود: همایش استانی بررسی چالش‌های فضای مجازی در 2 محور فرهنگی و هنری و آموزش و مشاوره برگزار می شود.
قاسم پور اظهار کرد: محور فرهنگی و هنری شامل ارائه آثار هنری در بخش مسابقه شامل عکاسی، عکاسی با موبایل، انیمیشن، فیلم کوتاه، تئاتر و محور آموزش و مشاوره نیز شامل بررسی تهدیدها و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی با بهره گیری از کارشناسان پلیس فتا و دادگستری در قالب برگزاری کارگاهها است.
وی یاد آور شد: همایش استانی بررسی چالش‌های فضای مجازی به همت هنرستان هنرهای زیبا پسران زنجان و با همکاری استانداری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره‌کل آموزش و پرورش زنجان و اداره آموزش و پروش ناحیه 2 برگزار و به آثار منتخب جوایز نفیسی اعطا می شود.
7312/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.