اسماعیل موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برگزاری گذرهای مختلف به ویژه گذر نوروز شهر زنجان به سازو کارهای لازم نیاز دارد و از تمامی ابعاد مختلف باید بررسی شود.
وی یادآوری کرد: تا کنون هفت دوره گذرهای مختلف در شهر زنجان برگزار شده که از این تعداد 2 گذر به ایام نوروز اختصاص یافت و استقبال شهروندان را به همراه داشت.
موسوی افزود: امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان برنامه گذر نوروز را برای روزهای هفتم تا 10 و یا 9 تا 11 فروردین سال 97 با توجه به شرایط آب و هوایی پیشنهاد داده شده بود، که تصویب قرار نشد.
وی اظهار کرد: بر این اساس شهرداری اجرای برنامه های نوروزی را مورد توجه قرار داده است و نمایشگاه عرضه محصولات و جشنواره هفت سین نوروزی از 23 اسفند آغاز شده و تا 28 همین ماه در محل کارخانه کبریت سابق زنجان ادامه دارد.
سرپرست امور فرهنگی و اجتماعی و سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری زنجان ادامه داد: طی تعطیلات نوروزی و بازه زمانی 2 تا هفتم فروردین سال 97 نیز جنگ شادی همراه با برنامه های متنوع مفرح از ساعت 16 تا 18 در محل کارخانه کبریت زنجان برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: علاوه بر آن نمایش های خیابانی نیز در چند نقطه شهر از جمله میادین بسیج و دارالقرآن زنجان 2 تا 6 فروردین اجرا خواهد شد.
موسوی خاطرنشان کرد: مرحله نهایی جشنواره موسیقی نیز پس از بررسی آثار نهایی شرکت کنندگان اردیبشهت سال آینده برگزار خواهد شد.
پیش از این نیز مدیر مهندسی ایمنی و ترافیک شهرداری زنجان اعلام کرده بود: برای برگزاری گذرهای مختلف به ویژه گذر نوروز باید الگوی تردد و همچنین دائمی شدن مسیر پیاده راه خیابان امام بصورت جامع و یکپارچه لحاظ شود.
به گزارش ایرنا، آخرین طرح' گذر نوروزی 96 ' در شهر زنجان بامحوریت سه روز بهاری بدون خودرو در راستای ترویج فرهنگ پیاده روی و کاهش استفاده از خودرو در ترددهای درون شهری، کاهش آلایندگی های صوتی، جوی و مصرف انرژی برگزار شده بود.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.