به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد، 6 نفر در بهمن ماه و 174 نفر نیز طی ماه های گذشته /فروردین تا دی/ کشته شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 11 درصد کاهش نشان می دهد.
وی اظهار کرد: بهمن ماه پارسال 13 نفر در سطح جاده های ارتباطی استان زنجان قربانی تصادفات رانندگی شدند که امسال با تدابیر اتخاذ شده، ازجمله 'حضور پررنگ تر پلیس و توجه رانندگان به هشدارها و توصیه ها و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی' این رقم به 6 نفر کاهش یافت.
شیرمحمدی افزود: توجه نکردن به جلو که ناشی از خستگی و خواب آلودگی می باشد بیشترین علت سوانح رانندگی در سطح جاده های ارتباطی این استان است.
وی اظهار کرد: اغلب تصادفات رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان بطور معمول مابین ساعت 13 ظهر تا 18 عصر و در 30 تا یک کیلومتری شهرها اتفاق می افتد که بهتر است رانندگان به این 2 مورد مهم توجه جدی داشته باشند تا جان خود، سرنشینان و دیگران با خطر و تهدید مواجه نشود.
پارسال 222 نفر و در سال 94 نیز 238 نفر براثر تصادفات رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان کشته شدند که تعداد فوتی های سال 94 در مقایسه با مدت مشابه سال 95 کاهش هفت درصدی داشت.
برابر با آمار پزشکی قانونی زنجان، تعداد جان باختگان سوانح رانندگی درون شهری این استان طی 11 ماه سالجاری 24 نفر است که 2 نفر از آنها در ماه بهمن و 22 نفر مابقی نیز در ماه های فروردین تا دی، کشته شده اند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.