سمانه شاددل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در صورت وجود زیر ساخت های ارتباطی از قبیل دوربین های پلاک خوان، تقویت و افزایش خطوط حمل و نقل عمومی و افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهر زنجان طرح ترافیک زوج و فرد نیز قابلیت اجرایی دارد.
وی یادآوری کرد: اجرای طرح ترافیک زوج و فرد مشکلاتی را نیز برای ساکنان محدوده بوجود می آورد که ساز و کارهای لازم برای رفع مشکلات احتمالی آن باید اندیشیده شود.
شاددل افزود: هم اکنون تجهیز بخش اداری مرکز کنترل ترافیک شهر زنجان به پایان رسیده و راه اندازی واحد مانیتورینگ نیز طبق برنامه ای مشخص به پایان خواهد رسید.
وی بیان کرد: در روزهای پایانی سال و با همکاری دستگاه های متولی امر طرح ترافیکی محدویت تردد خودروها در هسته مرکزی شهر در دست اجراست.
مدیر مهندسی ایمنی و ترافیک شهرداری زنجان ادامه داد: اجرای این طرح در بازه زمانی کوتاه امری مثبت تلقی می شود و دائمی شدن آن نیازمند اجرای خطوط ویژه اتوبوسرانی است تا تردد در زمان کوتاهی انجام شود.
شاددل خاطرنشان کرد: برای برگزاری گذرهای مختلف باید الگوی تردد و همچنین دائمی شدن مسیر پیاده راه خیابان امام بصورت جامع و یکپارچه لحاظ شود.
وی خاطرنشان کرد: این الگوی تردد قبل از ایجاد گذرها و قبل از دائمی شدن انسداد خیابان امام بر روی خودروهای سواری و تبدیل شدن به یک گذر عابر پیاده باید اجرا شود تا مشکلی برای شهروندان در زمان اجرای این نوع برنامه ها بوجود نیاید.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.