به گزارش یرنا، احمد نصیری روز شنبه در نشست با خبرنگاران استان افزود: تا کنون به عدالت در ارائه خدمات و امکانات شهری زنجان توجه نشده بود که شورای اسلامی شهر نیز از شهردار درخواست کرده است این مهم سال آینده در دستور کار قرار گیرد.
وی اظهار کرد: وجود اختلاف نظر در شورای اسلامی شهر امری طبیعی محسوب می شود و شورا مسایل شهری را با دقت پیگیری کرده و همه اعضا در برطرف کردن آنها یکصدا و متحد هستند.
نصیری افزود: شورای شهرزنجان در پیگیری اتمام طرح ها و پروژه ها اهتمام جدی دارد و اعضای شورا در بررسی بودجه سال آینده شهرداری موارد را با دقت و حساسیت بیشتری به سرانجام رساندند.
نصیری افزود: شورای اسلامی شهر زنجان به هیچ عنوان سفارش عملی نمی کند که بخواهد فردی را در شهرداری به صورت غیر قانونی وارد کند و یا حتی پروژه ای را به توصیه انجام دهد.
وی تاکید کرد : رابطه شورای شهر با شهرداری در حد طرح و لایحه است و بی توجهی و کوتاهی در اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر پذیرفتنی نیست.
رئیس شورای شهر اسلامی شهر زنجان ادامه داد: اعضای شورای شهر فقط حق جلسه دریافت می کنند و برای پاداش نیز یک ماه حق جلسه در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: هم اکنون سد معبر، فضای شهری به ویژه بازار را اشغال کرده و شهروندان با مشاهده این وضعیت، شهر را رها شده می دانند که برای رفع این معضل یگان انتظامی در این ارتباط بیش از گذشته وارد عمل خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به ضرورت کاهش بروکراسی اشاره کرد و گفت: شهروندان برای دریافت پروانه ساختمانی باید یک ماه مراحل اداری را طی کنند و شهرداری در این راستا و رفع مشکلات بوجود آمده قدم مثبتی بردارد.
وی اظهار کرد: شهروندان از پیچ و خم اداری خسته شده اند و شهرداری در کوتاه ترین زمان به امور آنها رسیدگی کند تا رضایتمندی فراهم شود.
نصیری افزود: شورای شهر زنجان در مقابل زیاده خواهی ایستاده و در این میان شهرداری حیاط خلوت هیچ فردی نیست و اجازه نخواهیم داد بودجه فرهنگی شهرداری بی حساب و کتاب خرج شود.
وی بیان کرد: یکی از منتقدان اصلی پروژه طولانی مدت پل سیدالشهدا شورای شهر زنجان بود چرا که قرار بود با 120 میلیارد تومان به بهره برداری برسد که با 500 میلیارد ریال به اتمام رسید.
نصیری افزود: شورای اسلامی شهر زنجان به دلیل هزینه بر بودن این پروژه درخواست تحقیق و تفحص داده و این بی انصافی است که خدمات شورا و شهردار نادیده گرفته شود.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان به عنوان مرکز استان سه منطقه شهرداری و 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.