محمد امینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بارش برف همراه با مه غلیظ در جاده های زنجان – طارم، زنجان – تهم – چورزق در جریان بوده و موجب کاهش دید رانندگان شده است.
به گفته وی، درجاده زنجان – دندی نیز بارش برف و باران جریان دارد.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اظهارکرد: بر اساس پیش بینی انجام شده از سوی اداره هواشناسی بارش باران در همه جاده های این استان طی روز جاری ادامه خواهد داشت.
امینی تاکید کرد: رانندگان باید خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و ایمنی مجهز و از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و فاصله طولی را رعایت کنند.
وی یادآوری کرد: مسافران و رانندگان با مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مناسب از سفرهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و روستایی استان خودداری کنند.
به گفته رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، در زمان حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و سخت گذر این استان بطور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
امینیگفت: همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.
وی اظهارکرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و 62 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
7325/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.