به گزارش ایرنا، علیرضا جزء قاسمی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد حوادث شبکه توزیع آب آشامیدنی در استان زنجان بیش از یکهزار و 600 مورد ثبت شده است.
به گفته وی، شهر زنجان با بیش از چهار هزار مورد حادثه بیشترین و شهر حلب با 6 مورد کمترین تعداد حوادث و اتفاقات آب آشامیدنی در شهرها را به خود اختصاص داده اند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان گفت: طی سالجاری تعداد اتفاقات شبکه انشعاب این استان بیش از 10هزار مورد و حوادث خطوط انتقال آب آشامیدنی نیز 46 مورد بوده است.
جزء قاسمی ادامه داد: امسال 497 مورد خسارت سایر ارگان ها به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب شهری در استان زنجان بوده که باید نهادهای خدمات رسان قبل از اقدام به حفاری و اجرای عملیات مراتب را با واحدهای بهره برداری شرکت در میان گذاشته و پس از اخذ استعلامهای لازم اقدام به اجرای عملیات کنند تا به تاسیسات این شرکت آسیبی وارد نشود.
وی یادآوری کرد: طی امسال تعداد 650 مورد حادثه فاضلاب در شهرهای استان اتفاق افتاد که بیشترین آن به شهر زنجان اختصاص دارد.
به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان 231 هزار و 687 مشترک خانگی، صنعتی، تجاری، اداری، آموزشی، نظامی، اماکن مذهبی، فضاهای سبز و کاربردهای خاص در 21 شهر استان دارد.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.