مدیر عامل موسسه خیریه هفت باغ مهربانی از برگزاری جشن عیدانه پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی زنجان در جمعه پایانی سالجاری(25 اسفند) خبرداد.

به گزارش ایلنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه هفت باغ مهربانی زنجان، این جشن روز ۲۵ اسفندماه، جمعه پایانی سال ۱۳۹۶ در مرکز هفت باغ مهربانی زنجان(خانه سالمندان) برگزار خواهد شد.

صمد علیپور مدیرعامل موسسه خیریه هفت باغ مهربانی زنجان هدف از برگزاری این جشن را در وهله نخست تزریق شادی و لزوم توجه به قشر سالمند زنجانی عنوان کرد و گفت: هدف دیگر این جشن زنده نگهداشتن آیین کهن ایرانیان در کنار بزرگترهای خانواده است.

وی با اشاره به اینکه جشن پایانی سال پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی زنجان با نام جشن "عیدانه" برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشن از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود.

مدیرعامل موسسه خیریه هفت باغ مهربانی زنجان با بیان اینکه برای جشن عیدانه برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: از جمله این برنامه‌ها، اجرای برنامه‌های شاد، شعرخوانی پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی و همچنین مراسم آتش بازی و ... است.

علیپور در پایان با دعوت از عموم شهروندان و خیران زنجانی برای حضور در جشن عیدانه پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی، اظهار کرد: این جشن در راستای احیای فرهنگ احترام به بزرگترها و توسعه فرهنگ نیکوکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.