علی محمدی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و در نوروز برخی بخش های بیمارستان های تامین اجتماعی استان مانند اورژانس ، آی سی یو، سی سی یو با ظرفیت 100 در صدی خدمات رسانی خواهند کرد.
وی یادآوری کرد: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان، این بخش ها با ظرفیت کامل به گروههای هدف به ویژه مسافران نوروزی خدمات درمانی ارائه خواهند کرد.
محمدی افزود: هم اکنون در برخی تخصص های مراکز درمانی تامین اجتماعی استان کمبودهایی وجود دارد و با استفاده مطلوب از نیروهای تخصصی موجود وتعامل با دانشگاه علوم پزشکی امیدواریم خللی در روند ارائه خدمات به بیماران و مسافران نوروزی بوجود نیاید.
این مسئول ادامه داد: کشیک ایام نوروزی مدیریت درمان استان زنجان در طول تعطیلات نوروزی فعال خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: بیمه شدگان و مسافران نوروزی هر گونه مسائل و مشکلات احتمالی موجود در حوزه درمان تامین اجتماعی را به شماره تلفن33424713 و سامانه پیامک10001420241 اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35 درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.