محمود نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اطلاع رسانی های انجام شده به شهروندان استان زنجان سیب و پرتقال مورد نیاز برای شب عید امسال به منظور تنظیم بازار و رفاه حال مصرف کنندگان با قیمت مصوب به دست مصرف کننده می رسد و هیچ مشکلی به جهت کمبود وجود ندارد.
به گفته وی، از 60 غرفه توزیع میوه شب عید در استان زنجان،30 غرفه در مرکز استان و 30 غرفه دیگر در هفت شهرستان دیگر این استان فعال و با نصب بنر مشخص خواهد شد.
رئیس سازمان تعاون روستایی استان زنجان افزود: میوه ها بدون واسطه توزیع شده و به دست مصرف کننده می رسد.
نوری تاکید کرد: نظارت ها درباره توزیع میوه های شب عید در استان زنجان تشدید می شود تا از چرخه توزیع خارج نشود.
رئیس سازمان تعاون روستایی استان زنجان گفت: طی سال گذشته با توجه به مشکلات جوی که در استان های جنوبی و شمالی کشور به وجود آمد، پرتقال شب عید از کشورهای ترکیه و مصر وارد شد.
نوری ابراز کرد: خوشبختانه برای عید امسال چنین مشکلاتی وجود ندارد و میوه تولید داخل کشور در سردخانه های استان زنجان ذخیره سازی شده و با مصوبه ستاد تنظیم بازار وارد مراکز عرضه خواهد شد.
به گزارش ایرنا، برای شب عید سال گذشته بیش از 2 هزار تن سیب و پرتقال در 71 غرفه توزیع شد که از این تعداد 40 غرفه در سطح شهر زنجان و 31 غرفه دیگر نیز در سایر شهرستان های این استان و قیمت هر کیلوگرم سیب با 29 هزار و 500 ریال و پرتقال نیز با 39 هزار ریال تعیین شده بود.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.