محمدرضا صائینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 10 گروه ثابت و سیار بهداشت محیط، کار نظارت بر توزیع و تهیه مواد غذایی، واحدهای صنفی و اماکن عمومی مانند رستوران ها را بر عهده دارند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار داشت: این طرح با هدف ارتقای سلامت مصرف کنندگان، رعایت بهداشت آب، ایمنی مواد غذایی در بخش تولید و عرضه اجرا می شود.
صائینی با اشاره به اهمیت اجرای طرح سلامت نوروزی گفت: همچنین نظارت و بازرسی بهداشتی از اغذیه ‌فروشی‌ها، تشدید بازرسی‌ها و جمع‌آوری دفع اصولی زباله از دیگر اهداف این طرح محسوب می شود.
وی تاکید کرد: برای تسریع در اجرایی شدن آرای صادر شده علیه متخلفین، سیستم تیم بازرسی به روز تر شده و توانایی برخورد سریع را خواهد داشت.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار داشت: نظارت بر اصنافی که در این روزها مراجعه کننده زیادی دارند، از جمله قنادی ها و خشکبار فروشی ها تشدید خواهد شد.
صائینی افزود: طبق قانون و برای حفظ سلامت شهروندان، با فروشندگان هرگونه مواد غذایی بدون مجوز فعالیت و دست‌فروش‌ها برخورد خواهد شد.
به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تا کنون تیم های نظارتی وزارت بهداشت در زنجان بیش از 62 هزار تن مواد غذایی فاسد و غیر مجاز در زنجان را شناسایی و معدوم کرده اند.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.