امیرحسین ایلیایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰۴نفر از مصدومان ناشی از انفجار مواد محترقه به صورت مراجعه حضوری و ۱۲نفر نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
وی اظهار کرد: از ابتدای اسفند تاکنون در مجموع 130 نفر بر اثر انفجار مواد محترقه مصدوم شدند که 108 نفر آسیب دیدگان مرد و 22 نفر مابقی نیز زن بودند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 17 درصد افزایش نشان می دهد.
ایلیایی، میانگین سنی آسیب دیدگان را 10 تا 25 سال ذکر کرد و افزود: بیشترین ناحیه آسیب دیده با 46 نفر مربوط به چشم، 44 نفر مربوط به دست و 40 مورد نیز مربوط به سایر اندام های بدن است.
وی اظهار کرد: 73 نفر از مصدومان مربوط به شهرستان زنجان، 12 نفر شهرستان ابهر، 22 نفر شهرستان خرمدره، 3 نفر شهرستان ایجرود، 3 نفر شهرستان ماهنشان، چهار نفر شهرستان طارم و 13 نفر نیز مربوط به شهرستان خدابنده، بودند.
قایم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: نهم اسفند جاری نیز زنی با حدود 51 سال سن که ناراحتی قلبی داشت بر اثر ترس از صدای انفجار مواد محترقه سکته کرد و جان باخت.
به گزارش ایرنا، سال 95 تعداد 111 نفر '85 مرد و 26 زن' بر اثر انفجار مواد محترقه مصدوم شدند که 91 نفر از این مصدومان به صورت سرپایی در محل درمان شدند و 20 نفر نیز به بیمارستان منتقل و بستری شدند و بیشترین ناحیه آسیب دیده نیز مربوط به چشم، صورت و دست بود.
6085/6084
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.