محمد امینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری مرکز راهداری و گزارش های دریافتی از نیروهای راهداری احتمال بارش پراکنده در سطح استان زنجان وجود دارد و تردد در همه جاده‌های اصلی با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه (به صورت روان) در جریان است.
به گفته وی، بر اساس پیش بینی هواشناسی استان وضعیت جوی روز جاری/دوشنبه/ قسمتی ابری تا ابری، همراه با وزش باد و احتمال بارش پراکنده در برخی نقاط خواهد بود.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان باید خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی و ایمنی مجهز کرده و از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و فاصله طولی را رعایت کنند.
امینی یادآوری کرد: مسافران و رانندگان با مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مناسب از سفرهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و روستایی استان خودداری کنند.
به گفته وی، در زمان حاضر 28 اکیپ راهداری در 28 گردنه کوهستانی و سخت گذر این استان بطور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: همه راهدارخانه های این استان مجهز هستند و در صورت بروز مشکلات جوی رانندگان و مسافران عبوری در این مکان ها بطور موقت اسکان داده می شوند.
وی اظهارکرد: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه 1816 در تماس باشند.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و 62 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
7325/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.