به گزارش خبرآنلاین؛ خلیل آقاجانلو در این نشست با بیان اینکه ساختمان اداره کل در سال 1350 تاسیس گردیده و قطعا فرسوده است، اظهار کرد: تلاش می کنیم محل فعلی کانون بازنشستگان را تغییر دهیم.
میر هادی موسوی، مدیر صندوق بازنشستگی استان زنجان نیز ضمن ابراز تاسف از مشارکت کمرنگ کانون های بازنشستگی با این صندوق اعلام کرد: پرداخت حقوق از جمله مسائل پیش روی بازنشستگان و صندوق بازنشستگی است که طی امروز یا فردا حقوق‌های اسفند پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به مشکلات مالی دولت و صندوق‌ها ادامه داد: همسان سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان نیز توسط دولت و مجلس پیگیری می شود که امیدواریم با افزایش پلکانی حقوق‌ها مسائل عزیزانمان تا حدود زیادی برطرف گردد.
موسوی در مورد پوشش بیمه ای بازنشستگان گفت: از سال 92 دولت حمایت بیمه ای خود از بازنشستگان را متوقف کرد که با این وجود در تلاشیم حمایت بیمه ای (30 درصد مشارکت بازنشستگان و مابقی خود سازمان) از بازنشستگان را در راستای تکریم آنان ارائه دهیم، به طور مثال سال 95، 9 میلیارد تومان وام قرض الحسنه به بازنشستگان در استان زنجان اعطا شده است که می تواند نمونه بارزی از حمایت از بازنشستگان باشد، البته معتقدیم هنوز نتوانسته ایم به گونه شایسته قدردان زحمات آنان باشیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 881487
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.