مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۳ هزار و ۶۸ دانش آموز نیازمند از حمایت های کمیته امداد استان برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، هدایت صفری گفت: 24 هزار و 600 خانوار در استان زنجان از حمایت های کمیته امداد برخوردار هستند.

وی به خدماتی که از سوی این نهاد به جامعه هدف ارائه می‌شود، اشاره کرد و گفت: این نهاد کنار توجه به ارتقاء وضعیت معیشتی و استقلال اقتصادی مددجویان، نیازهای مختلف آن‌ها در بخش‌های مسکن، اشتغال، تحصیل، فرهنگی و درمان را تامین می کند.

صفری با بیان اینکه کارکردهای محرومیت زدایی این نهاد با تکیه بر مشارکت های مردمی است، گفت: این نهاد تلاش می کند تا فرهنگ انفاق، احسان ونیکوکاری را در جامعه نهادینه سازد.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان زنجان جشن نیکوکاری در راستای جلب مشارکت های مردمی و خدمت رسانی به جامعه هدف برگزار می شود.

وی به راهراندازی 2 هزار و 333 پایگاه جشن نیکوکاری اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی در جامعه به‌ویژه در نسل جوان و آینده‌ساز این استان از اهداف برگزاری این جشن است.

صفری با اشاره به اینکه 755 پایگاه جشن نیکوکاری امروز در مدارس استان دایر است، گفت: عواید حاصل از جشن نیکوکاری در مدارس استان زنجان با نظارت کمیته امداد و آموزش‌وپرورش این استان در اسرع وقت از طریق شورای هر مدرسه در همان آموزشگاه بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد و سایر دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.