به گزارش ایرنا، مهرداد سلطانی روز دوشنبه در آیین معارفه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان افزود: در این سازمان ضعف هایی نه تنها در ساختار سازمانی بلکه فراتر از آن وجود دارد که علتش به مسائل متعددی برمی گردد.
وی اظهار کرد: این سازمان مانند بخش های خصوصی کارآمد یک تسلسل و ثبات مدیریتی ندارد و متاسفانه در دوره های گذشته با گسست های رویکردی مواجه شده است.
سلطانی افزود: این گسست ها هم در سهامداران، مدیران و مدیریت عالی وجود دارد و این جهت گیری ها در مقاطعی مشکلاتی را در ساختار سازمانی بوجود آورده است.
وی بیان کرد: همواره در این سازمان ضعف های مدیریتی ،کارکنان وجود داشته و برای رفع مشکلات باید تغییر نگرشی ، رویکرد جدیدی اعمال شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان ادامه داد: پویایی این سازمان در گرو کسب اعتماد لازم بوده این موضوع برای پیشبرد فعالیت ها و برنامه ها اهمیت زیادی دارد.
سلطانی خاطرنشان کرد: این سازمان باید از توان و ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران استان استفاده و زمینه حضور آنها را بیش از گذشته مهیا کند.
معاون استاندار زنجان، ساماندهی منابع انسانی را از مهمترین اهداف این سازمان برشمرد وگفت: منابع انسانی بزرگترین سرمایه یک سیستم بشمار می رود که با ایجاد انگیزه، سلسه مراتب کار و نظارت، نقش تک تک افراد در تولید ثروت سازمان مشخص می شود.
سلطانی اضافه کرد: تعریف درست نقش آفرینی کارکنان و نظارت های دقیق به تولید ثروت منجر می شود و مشکلاتی از قبیل تغییر و تحولات و حتی تعدیل نیروی انسانی نخواهد داشت.
وی اظهار کرد: این سازمان به کسب و کارهای جدید درکنار مدیریت راهبری ، آموزش نیز توجه کند، زیرا تحولات، نتایج مثبتی را به دنبال خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان لزوم حمایت مدیریت شهری و شورای شهر اسلامی زنجان از سازمان همیاری شهرداری ها را خواستار شد وگفت: این سازمان خدمات متعددی را به شهروندان و گردشگران ارائه می کند که در راستای مدیریت شهری است.
گزارش خبرنگار ایرنا حاکی است، مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداریهای استان زنجان نیز در این آیین گفت: این سازمان بنگاه اقتصادی محسوب می شود که در نهایت باید به درآمدزایی منجر شده و بتواند شهرداری ها را پشتیبانی مالی و اقتصادی کند.
سعد امیدی افزود: این در حالی است که با شرایط کنونی رسیدن به ایده آل ها فاصله داریم و امیدواریم با مشارکت جمعی این امر محقق شود.
وی اظهار کرد: بحث تقویت اعتماد با ذینفعان، سهمامداران در دستور کار قرار دارد و این مهم با ایجاد شفافیت مالی و ساماندهی حقوقی محقق می شود.
امیدی افزود: بر این اساس موضوع ارتباط با با بخش خصوصی بیش از گذشته فعال تر خواهد شد و از ظرفیت های سازمان به لحاظ نیروی انسانی و امکانات برای پیشبرد طرح های توسعه ای اقتصادی استان استفاده خواهد شد.
مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداریهای استان زنجان، اجرای طرح های مشارکتی با همراهی بخش خصوصی بانک ها و استقلال مالی شرکت های زیرمجموعه را از دیگر اهداف سازمان برشمرد.
به گزارش ایرنا، سعید امیدی رئیس و عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر زنجان بوده و ریاست هیات وزنه برداری استان و مدیریت شرکت شیر پگاه زنجان را در کارنامه کاری خود دارد.
پیش از این بهروز یوسفی به مدت 2 سال مدیریت سازمان همیاری شهرداری های استان زنجان را بر عهده داشت.
7320/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.