سرهنگ جعفر کردلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد مواد محترقه غیرمجاز و حادثه آفرین، در شهرستان های 'زنجان، ابهر، خرمدره و طارم و مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر' کشف شد.
وی با بیان اینکه در این رابطه پنج متخلف دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شدند، اظهار کرد: تعداد 21 هزار و 14 عدد توسط پلیس آگاهی ابهر از یک دستگاه خودروی سواری پژو روآ در جاده خدابنده - ابهر، 6 هزار و 800عدد توسط پلیس امنیت عمومی خرمدره از داخل یک باب مغازه، 800 عدد از یک توزیع کننده در شهر زنجان، 376 عدد از یک باب سوپرمارکت در شهر صائین قلعه و 2 هزار و 14 عدد نیز در بازار شهرستان طارم، کشف شد.
کردلو، افزود: با توجه به ماه های پایانی سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس زنجان آغاز شده است و به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه غیرمجاز، جرم محسوب شده و مرتکبین به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.
وی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، بهمن امسال پلیس زنجان موفق به کشف بیش از 150 هزار عدد انواع مواد محترقه از داخل چند دستگاه خودروی عبوری از مسیرهای ارتباطی این استان و از داخل یک باب انبار، شد که در این رابطه پنج فرد متخلف دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شدند.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.