ایرج دست نشان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نظارت بر کنترل ناوگان مسافربری توسط مدیران فنی پیش از صدور صورت وضعیت، بازدید از مجتمع‌های خدماتی برای رفع نواقص احتمالی و آمادگی برای ارائه خدمات مناسب برای مسافران نوروزی از برنامه های مورد توجه راهداری به مناسبت آغاز سفرهای پایان سال و نوروز است.
به گفته وی، نظارت بر عملکرد شرکت‌های امداد خودرویی و آمادگی کامل این شرکت‌ها برای ارائه خدمات از دیگر برنامه هاست.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه امسال دربخش حمل و نقل مسافری افزایش قیمت اعمال نمی شود، تاکید کرد: باتوجه به تمهیدات وبرنامه ریزی های انجام شده، حمل ونقل استان از شرایط لازم برای سفری راحت، ایمن و مقرون به صرفه برخوردار است.
دست نشان ادامه داد: در تعطیلات‌ ‌نوروز گشت های راهداری ‌و نیروهای ‌کشیک این اداره کل در مسیرها و راه های‌ ‌ارتباطی استان زنجان حضور منظم، مداوم و فعال خواهند داشت.
وی یادآوری کرد: افزایش سطح سرویس دهی، ایمن سازی، رنگ آمیزی سرعت کاه ها، نصب تابلوها، ‌علائم و چراغ ‌های چشمک‌ ‌زن، ترمیم گارد ریل‌ها، لکه گیری جزئی آسفالت ها و لایروبی دهانه پل ها در صورت بارندگی از جمله خدمات قبل از آغاز سفرها در این اداره است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: افزایش ضریب ایمنی راه ها، کاهش خطر تصادف، رفاه هر چه بیشتر مسافران و ارتقای سلامت تردد از اولویت های اصلی این اداره کل به شمار می رود.
دست نشان از مسافران نوروزی خواست با اطلاع از وضعیت خودروی خود به لحاظ فنی، تجهیزات ایمنی را همراه خود داشته و قبل از سفر نیز اطلاعات جاده ها را از طریق سامانه و تلفن گویای 141، اپلیکیشن 141و سایت اطلاع رسانی راه ها کسب کنند..
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزادراه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و 62 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.