به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: عربستان سعودی، انگلیس و آمریکا از به هم خوردن این وحدت حمایت می کنند، اما اسلام همواره مخالف ظلم و استکبار است.
امام جمعه زنجان گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار خود با وزیر اوقاف کشور سوریه در این رابطه فرمودند 'اگر سران کشورهای منطقه تصمیم به مقاومت بگیرند، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند'.
حجت الاسلام خاتمی با اشاره به پیش رو بودن روز احسان و نیکوکاری، تصریح کرد: کمک های مردمی با تعامل اداره های بهزیستی، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) بهتر از گذشته به دست نیازمندان خواهد رسید.
وی با اشاره به لزوم توجه مردم و مسئولان به حفظ منابع طبیعی، خاطرنشان کرد: عموم جامعه در روز درخت کاری(15 اسفند) برای ترویج فرهنگ درخت کاری علاوه بر غرس یک نهال، دیگران را نیز به این امر خیر دعوت کنند.
امام جمعه زنجان با تبیین ویژگی های شخصیتی حضرت ام البنین (مادر حضرت ابوالفضل)، گفت: ایشان الگویی از نماد معرفت، صبر و استقامت در زندگی خود بود.
حجت الاسلام خاتمی تاکید کرد: در این روزها با یاد کردن توام با احترام از مادران شهدا و صله ارحام برکت خاصی به زندگی های خود بدهید.
6085/3216
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.