به گزارش خبرآنلاین؛ ناصر مقدم، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه این سالن با مساحت ١١٠ متر مربع بوده و در کمتر از دو ماه احداث شده است، گفت: پیش از این برخی از تئاترهای این شهر در لابی فرهنگسرا اجرا می‌شد که این امر مطلوب نبود و لزوم احداث چنین سالنی در استان احساس می‌شد.

وی ادامه داد: ١٦ آبان‌ امسال کلنگ سالن یادگار در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زده شد و در کمتر از چهار ماه، دو سالن یادگار و ماندگار با مجموع زیربنای ٢٢٠ مترمربع احداث شد تا مشکل کمبود فضای فرهنگی در استان برطرف شود هرچند که حق هنرمندان استان بیشتر از این است.

مقدم اعلام کرد: با برآورد ٨٠ میلیون تومانی برای هر سالن، احداث این دو مجموعه آغاز شد و قرار بود برای تجهیز آن نیز از طریق تهران اقدام شود، بر همین اساس سالن یادگار برای استفاده اهالی فرهنگ، برگزاری شب‌های شعر، نقد کتاب، اکران فیلم استفاده شده و سالن ماندگار نیز به عنوان سالن پلاتوی تئاتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از اخذ موافقت مجوز سینما تجربه در زنجان خبر داده و افزود: پیگیریم تا این سینما را در سالن یادگار راه‌اندازی کنیم و با اعتبار ١٠٠ میلیون تومانی نسبت به تجهیز آن اقدام نماییم.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 873611
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.