به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا جزء قاسمی در جلسه کارگروه گروه آب در محل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان برای تأمین آب شرب طرح‌های تأمینی در سطح استان اجرا می‌کند و این طرح‌ها بر اساس نیاز مناطق و شهرهای مختلف استان اجرا می‌شود.

وی از حفر پنج حلقه چاه در استان زنجان خبر داد و افزود: این چاه‌ها در شهرهای نور بهار، صائین قلعه، هیدج و ابهر حفرشده شده است و یک حلقه چاه نیمه عمیق در شهر ماه‌نشان ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر عامل عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به تجهیز هشت حلقه چاه آب در شهرهای مختلف استان زنجان اشاره کرد و گفت: از این تعداد دو حلقه چاه در شهر زنجان و دو حلقه دیگر در شهر ابهر قرار دارد.

جزء قاسمی از حفر پنج حلقه چاه در استان زنجان خبر داد و افزود: این چاه‌ها در شهرهای نور بهار، صائین قلعه، هیدج و ابهر حفرشده شده است و یک حلقه چاه نیمه عمیق در شهر ماه‌نشان ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان افزود: چاه‌های آب شهرهای خرم‌دره، ماهنشان ، نوربهار و قیدار تجهیز شده وحجم مخزن در مدار بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال‌جاری بیش از ۱۶۹ هزار مترمکعب بوده است.

جزء قاسمی ابراز کرد: بیش از ۹۰ درصد چاههای آب مربوط به بخش کشاورزی است و سهم بسیار ناچیز برداشت آب شرب از سفره های زیرزمینی برای آب شرب مشترکین است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 872247
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.