علی محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارها و برنامه ریزی برای دریافت گواهینامه ایزو با تدوین تمامی فرآیندها و آموزش گسترده تیم های ممیزی از اوایل سال 95 آغاز شد که با انجام این کار توسط تیم ممیزی ستاد مدیریت درمان و استقرار آزمایشی استاندارد ایزو فرآیند نهایی توسط شرکت صادر کننده گواهینامه در بهمن سالجاری انجام و گواهینامه ایزو 9001-2015 دریافت شد.
وی اظهار کرد: بهبود کیفیت خدمات در سایه استقرار استاندارد ایزو با دقت و سرعت بیشتری حاصل می شود و در این میان نکته مهم این است که باید به موضوعات نگاه سیستماتیک داشت تا نواقص و کمبودها به فرصت تبدیل شود.
محمدی افزود: برنامه محور بودن، امانتداری، پاکدستی، رازداری در امور درمان بیماران، کرامت انسانی در رفتار حرفه ای مدیران و کارکنان، قانون مداری، عدالت محوری و همبستگی سازمانی با تکیه بر حفظ یکپارچگی کالبدی و عملکردی را از ارزشهای مهم مدیریت درمان بوده و تخصص گرایی در سایه جذب بهترین نیروهای انسانی و آموزش و بالندگی آنها از اهم برنامه های این ستاد است.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: تداوم استقرار استاندارهای اعتبار بخشی در بیمارستانها و مدیریت کیفیت در تمامی مراکز تابعه اهمیت زیادی دارد و بهبود مستمر و روزآمد خدمات درمانی و همچنین دریافت گواهینامه ایزو زمانی ارزش خود را نشان می دهد که بیمه شدگان و مراجعان به مراکز درمانی، آرامش خاطر و ازخدمات درمانی ارائه شده رضایت داشته باشند.
وی بیان کرد: تمرکز بر شاخص های موثر بر ارتقای تکریم مشتریان، ساماندهی نظام پیشنهادات و افزایش تعامل با ذینفعان مورد توجه این مدیریت بوده و در این میان تلاش می شود با اجرای مدیریت مشارکتی، تکیه بر خرد جمعی و سلامت کاری کارکنان و با تلاش مستمر در مسیر تعالی و سرآمدی همسو با راهبردهای کلان سازمان گامهای موثری برداشته شود.
محمدی خاطرنشان کرد: این مدیریت برای گروه های هدف و مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تامین اجتماعی ارتقای کیفیت خدمات درمانی و رضایتمندی را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده فعالیت می کنند.
230 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 135 مرکز پاراکلینیک شامل رادیولوژی، آزمایشگاه، 35 درمانگاه خصوصی و دولتی و 12 بیمارستان در استان طرف قرار داد تامین اجتماعی استان هستند.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.