سجاد خدایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سعی بر این است که تمامی این پل های عابر پیاده بصورت مکانیزه احداث شود و منابع مالی لازم این پروژه از طریق تبلیغات عرشه آنها تامین خواهد شد.
وی اظهار کرد: هم اکنون برای واگذاری این پروژه سرمایه گذار متقاضی وجود دارد اما قصد بر این است که در این زمینه فراخوان قانونی انجام شود تا سرمایه گذارانی که رغبت بیشتر و تمکن مالی بالاتری دارند برای انجام این پروژه وارد عمل شوند.
این عضو شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: بر اساس برآوردهای اولیه برای احداث هر پل عابر پیاده مکانیزه 10 میلیارد ریال مورد نیاز است و سرمایه گذار با توجه به طراحی و مطالعات و نوع آنها،رقم دقیق تری را اعلام می کند.
خدایی افزود: مهمترین هدف از اجرای این پروژه توجه به مباحث ترافیکی بوده و بر این مبنا پل های عابر پیاده در نقاط مختلف شهر مطابق مطالعات و نیاز سنجی ها احداث می شود.
وی بیان کرد: این پروژه با هدف حفظ ایمنی و جان مردم و برای تسهیل در عبور و مرور شهر انجام می گیرد تا از وقوع حوادث احتمالی پیشگیری کند.
رئیس کمیسیون اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: واگذاری امور به بخش خصوصی در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار دارد و این نهاد غیردولتی به تنهایی توان انجام و اجرای پروژه های کلان زیرساختی شهری را ندارد.
به گزارش ایرنا، پیش از این نیز خدایی اعلام کرده بود: طبق بررسی انجام شده ظرفیت سرمایه‌گذاری در شهر زنجان با بیش از 2 هزار میلیارد تومانی شناسایی و در پیوست بودجه سرمایه‌گذاری برای سال 1397 در نظر گرفته شده است.
مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری زنجان نیز گفته بود: طبق هدف گذاری انجام گرفته 15 پل عابر پیاده جدید در شهر زنجان از طریق تهاتر تبلیغاتی از طریق بخش خصوصی واگذار می شود و این کار پس از اخذ مجوز های لازم و انتشار و فراخوان انجام خواهد گرفت.
وی خاطر نشان کرده بود:در صورتی که این کار انجام نگیرد، شهرداری قصد دارد در بودجه سال آینده 2 پل عابر پیاده در 2 نقطه حادثه خیز شهر زنجان احداث کند که در مجموع 700 مییلون اعتبار نیاز دارد.
به گزارش ایرنا، شهر زنجان با سه منطقه شهرداری 430 هزار نفر جمعیت دارد.
7320/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.