مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اعلام این خبر که کمپین خانه تکانی در آستانه حلول سال نو در استان زنجان تشکیل می‌شود، گفت: شعار اصلی این کمپین مصرف بهینه آب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رسول امامی امروز با اعلام این خبر، اظهار داشت: هدف از تشکیل این کمپین جلب افکار عمومی به اهمیت آب به عنوان مایه حیات بشر و یک نعمت با ارزش الهی است تا با مصرف صحیح از هدر رفت آن جلوگیری شود.

وی با اشاره به آغاز فصل خانه تکانی و افزایش مصرف آب بخاطر شستشو و تمیزکاری در منازل، راه اندازی این کمپین را اقدامی مفید در مسیر یادآوری و تاکید بر مصرف درست آب در این ایام اعلام کرد.

امامی با اشاره به بحران کم سابقه کم آبی در کشور ، تنش آبی در شهرستان های  استان زنجان را یادآور شده و افزود: آموزش و فرهنگ سازی از مولفه های مهم و تاثیر گذار در راستای حفاظت از منابع آبی در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه آموزش همگانی و فرهنگ سازی به عنوان یک سیاست همیشگی در شرکت آب و فاضلاب پیگیری و اجرا می شود، گفت: در بیشتر موارد با توجه به قدرت یادگیری و تاثیر پذیری نسل های پائینی جامعه در آموزش های مصرف بهینه آب بر روی کودکان ، خردسالان و نوجوانان تاکید می شود اما در کمپین خانه تکانی مخاطبین اصلی بانوان هستند که این قشر تاثیرگذار نیز به عنوان رهبران خانوار می توانند شرکت آب و فاضلاب را در رسیدن به هدف صرفه جویی در مصرف آب یاری کنند.

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اعلام کرد: در سال جاری اقدامات متنوعی در زمینه ترویج فرهنگ مصرف بهینه در استان زنجان انجام پذیرفته است که برگزاری جشنواره نخستین واژه آب برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی،کارهای تبلیغاتی اعم از شهری و رسانه ای و برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های مختلف  از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.