سردار علی آزادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تعداد مواد محترقه در راستای اجرای طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز کشف و ضبط شده است.
وی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان خدابنده، حین کنترل خودروهای عبوری از مسیر ارتباطی زنجان - خدابنده، به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک و پس از توقف و بازرسی خودرو، 72 هزار و 124 عدد مواد محترقه به دست آوردند که راننده نیز به عنوان متهم دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: همچنین ماموران انتظامی این استان با انجام کار اطلاعاتی طی انجام سه مورد عملیات در شهرستان های 'زنجان، ابهر و ایجرود' موفق به شناسایی افراد سودجو و فرصت طلب که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک می کردند، شدند.
سردار آزادی افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی متهمان، موفق به دستگیری آنان شده و در بازرسی از محل اختفای این افراد سودجو، 180 هزار و 245 عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.
وی تصریح کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و نزدیکی چهارشنبه آخر سال از مدتی قبل طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس زنجان به مرحله اجرا درآمده است.
آزادی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع کنندگان مواد محترقه به افراد سودجو و فرصت طلب هشدار داد هر گونه قاچاق، خرید و فروش، جابجایی و نگهداری مواد منفجره و محترقه به طور غیرمجاز، بر اساس قانون جرم محسوب شده و مرتکبین در صورت دستگیری به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.
وی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند تا اقدمات لازم صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، بهمن امسال پلیس زنجان موفق به کشف بیش از 150 هزار عدد انواع مواد محترقه از داخل چند دستگاه خودرو عبوری از مسیرهای ارتباطی این استان و از داخل یک باب انبار، شد که در این رابطه پنج فرد متخلف دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شدند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.