به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر با محکوم کردن حادثه خیابان پاسداران، افزود: بیش از حد، مدارا نسبت به اغتشاشگران داعشی ‏مسلک صورت می ‏گیرد و گواه این حقیقت صدماتی است که نیروهای انتظامی و بسیجی در صحنه متحمل شده و حجت را بر همگان تمام کردند و جایی برای سو استفاده بدخواهان و دشمنان باقی نماند.
وی با اشاره به اهمیت نام گذاری سال ها در حوزه ی اقتصادی و فرهنگی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: برای محقق شدن اهداف اقتصادی و فرهنگی انقلاب مسئولان و مردم باید دست به دست هم بدهند و نقش خود را ایفا کنند آنچه که مربوط به مردم می شود این است که از کار، کالا و سرمایه ایرانی حمایت کند که در صورت اعتقاد و اطمینان مردم یک کشور به کالاهای داخلی، رشد اقتصادی را نظاره می کنیم.
امام جمعه ابهر ادامه داد: یکی دیگر از مولفه های مهم تحقق رشد اقتصاد و اشتغال در کشور، روی آوری و سرمایه گذاری مردم به کارهای تولیدی است اگر ما توانستیم تولید داخلی را رونق بخشیم، مسئله تورم و اشتغال حل می شود و همه باید الگوی مصرف را اصلاح و عملیاتی کنیم متاسفانه اسراف در کشور ما بالا است.
حجت الاسلام رحیمی تصریح کرد: مدیریت را باید به مدیران جهادی و انقلابی تحویل بدهیم که به اقتصاد مقاومتی اعتقاد داشته باشند چرا که ستون های اقتصاد مقاومتی بر 2 پایه اساسی اصلاح قوانین و مدیریت قوی و کارآمد استوار است.
وی تاکید کرد: باید با دشمن در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی بجنگیم این کار بزرگ روحیه انقلابی، تقوای الهی، ایمان قوی و اطاعت از رهبری حکیم در میدان عمل و ثبات قدم را می طلبد.
امام جمعه ابهر بیان کرد: ملت در مقابله با گروهک های قدرتمند غیر اسلامی و لیبرال، جنگ هشت ساله، فتنه های پیوسته، تحریم ها، نفوذی های دشمن که گاهی حاکمیت اجرایی را در دست گرفته و طرح های دشمنان را پیاده کرده اند استقامت کرده و در میدان با تمام توان حاضر بوده است.
حجت الاسلام رحیمی یاد آور شد: یکی از توطئه و فتنه ها را که در تهران شاهد بودیم مساله امروز اغتشاشگران داعش ‏صفت این است که کسانی اراده کرده ‏اند به هر روش ممکن به جان مردم بیفتند و آرامش را از ایران آرام بگیرند و دیگر جای مماشات نیست زیرا زیبنده کشوری که خاورمیانه را امن کرده است، این نیست که قمه‏کش‏ها، وسط خیابان پایتخت جولان بدهند
7324/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.