فرهاد امندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیج سازندگی سپاه استان زنجان برای محرومیت زدایی از چهره روستاهای کم برخوردار این استان بیش از گذشته در تلاش برای اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در این مناطق است.
وی یادآورشد: 144 گروه جهادی شناسنامه دار استان زنجان یکهزار و 400 نفر از همه اقشار مختلف دانشجویی، دانش آموزی، مساجد، اماکن متبرکه، مهندسین کشاورزی خانم و آقا عضو دارد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون 109 پروژه عمرانی در روستاهای کم برخوردار این استان اجرا و یا مرمت شده است.
به گفته امندی، از 109 پروژه 34 مورد احداثی و 75 پروژه دیگر نیز مرمتی است.
وی، این پروژه ها را شامل احداث خانه محروم، پل، مدرسه، پایگاه بسیج غسالخانه، بقاع متبرکه، مجموعه ورزشی، بهسازی، معبر، آبرسانی به روستاها اعم از آب آشامیدنی و آب کشاورزی، خانه عالم، ساماندهی مزار شهدا، راه های روستایی و مرکز بهداشتی درمانی برشمرد.
به گزارش ایرنا، بسیج سازندگی سپاه در استان زنجان علاوه بر اجرای پروژه های محرومیت زدایی در روستاها و مناطق کم برخوردار در رستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب درباره اجرای اقتصاد مقاومتی در این استان فعال و در خودکفایی خانواده ها و راه اندازی مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی در تلاش است و با همکاری بانک مهر اقتصاد در قالب عقود اسلامی تسهیلاتی را به مجریان این طرح ها پرداخت می کنند.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.