علی نصرتی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اردو در 2 رده سنی 'نوجوانان و جوانان' از 10 تا 20 اسفند امسال با حضور 15 وزنه بردار زن در شهرستان اهواز برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: زنجان با سه ورزشکار در نخستین دوره مسابقات انتخابی تیم ملی و رکوردگیری وزنه ‌برداری بانوان شرکت کرد که از میان این سه وزنه بردار، یک نفر برای حضور در اردوی تیم ملی بانوان دعوت شد.
نصرتی افزود: برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و رکوردگیری از ورزشکاران از 14 تا 17 بهمن جاری در کمپ اردوهای تیم ملی واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و 'مریم تاره، مهدیس وفا و ساناز خادم‌ پیر' سه وزنه بردار زنجانی حاضر در این پیکارها بودند.
وی ادامه داد: 'پروین نوروزی و سهیلا مردان' به ترتیب عنوان مربی و داور، همراه این سه وزنه بردار زنجانی به این مسابقات که با شرکت 94 ورزشکار برگزار شد، اعزام شدند.
مسئول کمیته مربیان هیات وزنه برداری استان زنجان گفت: در زمان حاضر 200 وزنه بردار مرد و زن زنجانی به صورت رسمی و بیمه شده، تحت پوشش هیات فعال هستند که 20 نفر آنان را بانوان تشکیل می دهد و مابقی نیز مرد هستند و ورزشکاران مرد زیر نظر 11 مربی مرد و ورزشکاران زن نیز زیرنظر 'پروین نوروزی' تمرین می کنند.
نصرتی با بیان اینکه ورزش وزنه برداری بانوان زنجان از تیر امسال در زنجان راه اندازی شده است، افزود: در صورت تامین محل تمرینی مناسب و حمایت های مادی و معنوی، می توان به آینده وزنه برداری بانوان این استان امیدوارتر بود.
وی یادآور شد: در زمان حاضر ورزش وزنه برداری در شهرستان های زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده، فعال است و این استان از وجود چهار سالن اختصاصی برخوردار بوده اما فاقد خانه وزنه برداری است.
نصرتی، تعداد داوران وزنه بردار زنجان را 34 نفر اعلام کرد و افزود: تیر امسال، یک دوره کلاس داوری درجه سه مردان و بانوان در استان زنجان برگزار شد که از 12 زن و 23 مرد شرکت کننده، به ترتیب چهار زن و 18 مرد از زنجان بودند.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.