مسیح الله معصومی در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، افزود: سیستم خزانه‌داری را راه‌اندازی خواهیم کرد و کمیته تحقق بودجه‌ای تشکیل شده تا روند تحقق بودجه را برسی کند تا ضعف‌ها شناسایی و رفع شود.

شهردار زنجان ادامه داد: لایحه بودجه توسط شهرداری در زمان مقرر قانونی ارائه و توسط شورا طی زمان مقرر بررسی و تصویب شده که از تمامی منتخبان مرد در شورای اسلامی شهر زنجان تقدیر می‌کنم.

معصومی افزود: با تمامی مشکلات اعتباری و بودجه‌ای در کشور و شهرداری‌ها تلاش شده لایحه بودجه با افزایش مناسب در بخش درآمدی همراه باشد و بودجه شهرداری زنجان با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده و بخش عمرانی بودجه نیز با ۱۰ درصد پیش بینی شده که برای تحقق آن در سال آتی تلاش می‌شود.

معصومی با بیان اینکه میزان اعتبارات حوزه عمرانی ۱۱۶ میلیارد تومان است، ادامه داد: بودجه سازمان‌های شهرداری زنجان ۵۶ میلیارد تومان، بودجه خدمات شهری ۱۰۰ میلیارد تومان و بودجه بخش اداری نیز ۳۴ میلیارد تومان پیش بینی شده و مجموع اعتبارات با لحاظ بودجه سازمان‌ها برای سال آتی ۳۰۶ میلیارد تومان است.

شهردار زنجان در واکنش به افشاگری یکی از اعضای شورای شهر در خصوص انتصابات در شهرداری زنجان، گفت: اجازه دخالت هیچ فردی را در انتصابات شهرداری نداده‌ام و حکم مدیریتی افرادی که مدنظر دارم در نخستین فرصت ابلاغ می‌کنم.

معصومی با بیان اینکه زیر بار حرف زور نخواهم رفت، گفت: بنده به عنوان شهردار زنجان در جلسه در صحت سلامت حضور دارم و تمامی اظهارات مربوط به دخالت برخی از اعضای شورا در انتصابات را رد و اجازه دخالت در انتصابات را نخواهم داد.

وی با بیان اینکه بعد از این جلسه حکم معاون اداری-مالی و مدیران دیگر همچون رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و سلامت شهرداری را ابلاغ خواهم کرد، افزود: افراد مطابق با شاخص‌ها مدنظر بررسی‌شده و استعلام افراد توسط مراجع تأیید و حکم مدیریتی آن‌ها ابلاغ می‌شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 862479
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.