سرهنگ جعفر کردلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این تعداد مواد محترقه از صنوف غیرمجاز و همچنین حین انتقال با خودروها، کشف شد.
وی با بیان اینکه اکثر مواد محترقه کشف شده در زنجان از مناطق غرب کشور وارد استان می شود اظهار کرد: در این رابطه پنج نفر دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی استان معرفی شدند.
وکردلو، افزود: با توجه به ماه های پایانی سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط پلیس زنجان آغاز شده است و به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه غیرمجاز، جرم محسوب شده و مرتکبین به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد.
به گزارش ایرنا، در ابتدای بهمن جاری، ماموران پلیس امنیت عمومی زنجان با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل انبار مواد محترقه و کشف 58 هزار و 301 عدد انواع مواد محترقه شدند که در این رابطه نیز یک نفر به عنوان متهم دستگیر شد.
همچنین طی روزهای اخیر نیز پلیس آگاهی استان زنجان حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان زنجان – قزوین به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و پس از توقف راننده از درون این خودرو 20 هزار و 500 عدد مواد محترقه خارجی کشف شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.