مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: ساخت واحدهای تجاری-کارگاهی در ناحیه صنعتی ظریفان زنجان به زودی آغاز می‌شود.

به‌گزارش ایلنا از زنجان، امیر حمیدنیا امروز (24بهمن) با اعلام این خبر افزود: پیمانکار این پروژه مشخص شده و طی روزهای آینده شروع به کار خواهد کرد.

امیرنیا، با اشاره به اینکه این پروژه به روش طرح و ساخت غیر صنعتی (EPC) اجرا خواهد شد، اظهار داشت: این روش برای اولین بار در شرکت شهرک‌های صنعتی استان اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان تکمیل زیر ساخت‌های این ناحیه صنعتی را جزو اولویت‌های اصلی بر شمرد و اظهار داشت: پروژه‌های تامین برق و خط شبکه 20 کیلوولت، عملیات حفاری چاه، احداث منبع هوایی، احداث کانال انحراف آب، عملیات خاکی و زیرسازی این ناحیه صنعتی اجرا شده و همچنین طراحی پست برق و شبکه توزیع و روشنایی نیز به تایید شرکت برق رسیده و به زودی پیمانکار اجرای آن از طریق برگزاری مناقصه انتخاب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 103 واحد در این ناحیه صنعتی مستقر خواهند شد، تاکید کرد: این واحدها به دارندگان جواز تاسیس صنایع دستی پس از طی مراحل قانونی پیش فروش خواهد شد.

حمیدنیا مساحت این ناحیه را 3/2 هکتار عنوان و تصریح کرد: در این ناحیه، انواع صنایع دستی مستقر می‌شود و زمینه اشتغال 600 نفر به طور مستقیم فراهم می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی در پایان هدف از ایجاد این ناحیه را جذب مسافران عبوری از زنجان دانست و گفت: در این ناحیه صنعتی امکانات رفاهی از جمله نمازخانه، رستوران، کافی شاپ و سرویس بهداشتی پیش بینی شده است.

گفتنی است ناحیه صنعتی ظریفان در ضلع شمالی عوارضی آزادراه زنجان- تهران واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.