سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 6:30 شامگاه جمعه /22 بهمن جاری/ بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با یک راس اسب، مرگ موتورسوار را رقم زد.
وی اظهار کرد: این حادثه در یک مسیر روستایی اتفاق افتاد و علت آن نیز ازسوی کارشناسان پلیس راه زنجان در دست بررسی است.
روستای دواسب در چهار کیلومتری شمال شهر زنجان و در منطقه ای کوهستانی واقع شده و دارای آب و هوای سرد و خشک است.
شیرمحمدی ادامه داد: ساعت 6:30 صبح امروز /دوشنبه/ نیز یک دستگاه کامیون کشنده در کیلومتر 44 خط شمالی آزادراه زنجان - قزوین واژگون شده و پس از برخورد با حفاظ وسط جاده به خط جنوبی کشیده شده و مسیر مسدود می شود.
وی افزود: در این حین یک دستگاه خودرو پیکاپ به محل رسیده و با کامیون کشنده واژگون شده برخورد می کند و پس از آن نیز یک دستگاه ایسوزو سررسیده و به علت خستگی و خواب آلودگی راننده با این 2 خودرو سانحه دیده تصادف می کند.
شیرمحمدی ادامه داد: بر اثر شدت این حادثه سرنشین خودرو ایسوزو در دم کشته شده و راننده نیز به علت صدمات و جراحات وارده به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل می شود تا مورد مداوا و درمان قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، در 9 ماهه امسال 163 نفر و در 9 ماهه پارسال 180 نفر در مسیرهای ارتباطی استان زنجان بر اثر تصادفات رانندگی کشته شدند.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.