به گزارش ایرنا، فریدون احمدی روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران در جمع مردم شهرستان طارم اظهار کرد: دشمنان هر لحظه در انتظار ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و هیچ مانعی به غیر از اتحاد و انسجام نمی تواند در مقابل آنها ایستادگی و مقاومت کند.
وی تفرقه و نفاق را مهلک ترین سم برای حیات نظام اسلامی خواند و افزود: مردم با حضور در صحنه های مختلف، به مسئولیت خود در مقابل انقلاب عمل کرده اند و امروز کارگزاران نظام باید آنچه را که شایسته مردم است انجام دهند تا از بروز تفرقه و نفاق در کشور جلوگیری شود.
احمدی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در شهرستان طارم گفت: به برکت نظام مقدس اسلامی زیرساخت های گردشگری، اقتصادی، توسعه صنایع تبدیلی و راه های ارتباطی در این شهرستان با تدبیر مسئولان و همکاری مردم فراهم شده است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توسعه پروژه های ملی شهرستان طارم از جمله مسیر ارتباطی طارم - ماسوله و کلور - درام تحولات بزرگی در آینده نزدیک در شهرستان طارم در زمینه های اشتغالزایی، اقتصادی و گردشگری ایجاد خواهد شد.
احمدی یادآور شد: دولت تدبیر و امید پیش بینی کرده است تا پایان سال 1397 تمام روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز برخوردار شوند، امیدواریم همانگونه که ملت سنگ تمام گذاشته و انقلاب را به پیروزی رساندند مسئولین هم برای تکریم و رفاه آنها تلاش کنند.
وی متذکر شد: یکی از مشکلات شهرستان طارم کمبود آب کشاورزی به خصوص در فصل تابستان است امیدوارم کشاورزان در پرداخت بهای آب برای انتقال آب از سدهای همجوار، اهتمام و همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد تکرار این مشکلات در آینده نباشیم.
8068/9886
خبرنگار: مهدی اسدی** اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.