به گزارش خبرآنلاین؛ مازیار ناظمی در دیدار روسای هیات های ورزشی، قهرمانان و سمن های استان با وزیر ورزش و جوانان در محل سالن اجتماعات انجمن خیریه مهرانه زنجان اظهار کرد: جهت بالندگی، پرورش و ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، 161 طرح ورزشی به صورت همزمان در سراسر کشور، افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: در این راستا، استان فارس با 120 طرح، سیستان و بلوچستان با 6 طرح، قم با 3 طرح و مرکزی با 2 پروژه از نظر تعداد، به ترتیب در رده های اول تا چهارم قرار دارند که افتتاح 85 زمین چمن مصنوعی در استان فارس، از مهم ترین پروژه های افتتاح شده در این ایام است.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همه این اقدامات در راستای ارائه خدمات مطلوب به نوجوانان و جوانان کشور و افزایش نشاط و سرگرمی بوده و وزارت ورزش و جوانان، نهایت تلاش خود را برای اتمام هرچه سریع تر پروژه های نیمه تمام به کار می بندد.
ناظمی با بیان اینکه ورزشکاران ایرانی، همواره در میادین بین المللی، غیرت مندانه حاضر شده و خوش درخشیده اند، اظهار کرد: مهم ترین آوردگاه پیش رو، رقابت های جام جهانی فوتبال و بازی های آسیایی 2018 جاکارتا است که سال آینده برگزار می شود و امیدواریم نتایج مطلوبی از این مسابقات، حاصل شود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 858743
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.