به گزارش ایرنا ، سید بیوک موسوی روز پنجشنبه در جمع مردم شهرستان طارم افزود: انقلاب اسلامی در جهت رسیدن مردم به آرامش، رفاه و شرایط مطلوبتر صورت گرفته است و امروزه توفیقات نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوزه ها اعم از مردم سالاری دینی، توسعه اقتصادی بوده ملموس و اگر نارسایی وجود دارد مربوط به دستگاههای اجرایی و نهادها است.
این مسئول با بیان اینکه پیشرفت های کنونی با توجه به ظرفیت های کشور کافی نیست، تصریح کرد: اگر با تجدید نظر در مدیریت ها، از مدیران خلاق و مبتکر بهره مند و از ظرفیت های مردمی استفاده بیشتری می شد امروز قطعا کشور شرایط مطلوبتری داشت.
وی اضافه کرد: خدمات نظام در حال حاضر نیز قابل تقدیر بوده و متعلق به خود مردم است و درست نیست علیرغم خدمات بسیار بزرگ نظام، نا امیدی در جامعه ایجاد کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان ادامه داد: شهرستان طارم بعد از انقلاب بسیار متحول شده و پروژه های مهمی در این منطقه عملیاتی شده است.
موسوی خاطرنشان کرد: در 40 سالگی بهار انقلاب روز به روز شاهد کاهش نارسایی ها و به ثمر نشستن آرمانهای تمامی کسانی که برای پیروزی انقلاب تلاش نمودند باشیم و بتوانیم با تمسک به فرمایشات رهبری و همت و تلاش دولت و مردم آینده بهتری را برای کشورمان رقم بزنیم.
به گزارش ایرنا، بهره برداری از 35 طرح عمرانی و تحویل ماشین آلات دهیاریهای بخش مرکزی با اعتبار 22 و میلیارد و 500 میلیون ریال ، بهره برداری از کمپ ترک اعتیاد (معجزه رهایی طارم) در روستای تشویر شهرستان، افتتاح 6 واحد منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد با اعتبار یک میلیارد و نهصد میلیون ریال، افتتاح و بهره برداری از زیرسازی و آسفالت 13 کیلومتر از محور طارم- ماسوله در مسیر شیرین سو- نوکیان با اعتبار بالغ بر 39 میلیارد ریال، افتتاح و بهره برداری از بهسازی و آسفالت معابر دهستان درام، کلنگ زنی ساختمان دهیاری روستای پاوه رود از جمله طرح های عمرانی و اقتصادی در شهرستان طارم بود که با حضور سید بیوک موسوی ، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به بهره برداری رسید.
شهرستان طارم با 47 هزار نفر جمعیت در 100 کیلومتری زنجان واقع است.
9886/8068
خبرنگار: مهدی اسدی** انتشار : مهدی اسدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.