به گزارش ایرنا، سلمان داشاد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مجموع تسهیلات پرداختی این بانک در سال 95 به یک هزار و 600 میلیارد ریال می رسید.
وی یادآورشد: در بخش خانه اولی ها، 433 واحد سهمیه ابلاغی بود که تا کنون 166 مورد معرفی شده و 87 مورد هم در مرحله عقد قرار داد است و در مجموع 72 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.
داشاد اظهار کرد: در بافت فرسوده شهری 25 میلیارد ریال عقد قرارداد شده است که مدت مشارکت و فروش اقساطی تسهیلات این بخش به 12 سال می رسد.
مدیر امور شعب بانک مسکن استان زنجان سیاست اصلی این بانک برای سال 97 را پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری خواند و گفت: در صورتی که به موقع نتوان این بافت را اصلاح و نوسازی کرد، در صورت وقوع بحرانی همچون زلزله، بیشترین خسارت وارد در همین مناطق خواهد بود.
وی به تسهیلات پرداخت شده رد زمینه وام ازدواج اشاره و خاطر نشان کرد: 448 مورد وام برای متقاضیان عادی به مبلغ 100 میلیون ریال و 28 مورد وام برای خانواده ایثارگران به مبلغ 200 میلیون ریال پرداخت شده است.
داشاد ادامه داد: در حوادث غیر مترقبه، کل اعتبار ابلاغی برای 153 واحد بود که تاکنون 114 مورد پرداخت شده که فقط هم مربوط به شهر قیدار بوده است.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.