مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۵۴۲ بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای درمان بیماران هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی محمدی، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان امروز (15 بهمن) در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و خدمات خود را به بیمه شدان تامین اجتماعی و سایر اقشار ارائه می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 360 مرکز درمانی در سراسر کشور متعلق به تامین اجتماعی است که از این تعداد 72 بیمارستان و 288 مرکز سرپایی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: 123 میلیون مورد مراجعه سرپایی به مراکز درمانی تامین اجتماعی شده است.

به گفته محمدی، در 10 ماهه امسال 870 هزار مورد بیمار سرپایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی ویزیت شدند که از این تعداد 17 هزار مورد بستری، 4 هزار و 700 مورد موالید، 8 هزر مورد عمل جراحی بوده است.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان به طرح تکریم سالمندان اشاره کرد و 120 هزار مورد ویزیت سالمندان خارج از نوبت در استان داشتیم.

به گفته محمدی، تامین اجتماعی استان زنجان با 230 پزشک، 35 درمانگاه و 12 بیمارستان طرف قرارداد است.

مدیردرمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه 3 هزار و 542 بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: در 10 ماهه نخست امسال 4 میلیارد و 300 میلیون تومان برای درمان بیماران هزینه شده است.

به گفته وی، بهسازی فضای داخلی بیمارستان، بازسازی محوطه مراکز تحت پوشش بیمه، طرح ارتقای هتلینگ، ایجاد10 کانال ارتباطی مستقیم برای ارباب رجوع ها، دوره های توانمندسازی مدیران، کلاس های زایمان بی درد برای مادران باردار، سامانه فراگیر آموزش در مراکز، هزینه 3 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه تجهیزات پزشکی، طرح حذف دفترچه های درمانی و طرح نظام ارجاع داخلی، از دیگر خماتی است که در مراکز درمانی ارائه می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه بیمارستان امام حسین زنجان یکی از  بهترین بیمارستان در ترویج زایمان طبیعی شناخته شده است، گفت: زایمان بدون درد و زایمان در آب در این بیمارستان مورد تاکید است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.