به گزارش ایرنا، سید بیوک موسوی شامگاه شنبه درآیین افتتاح سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در زنجان به اقدامات و تنوع فعالیت های فرهنگی هنری در این استان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: رونق این فعالیت ها نسبت به گذشته مربرط به فراهم شدن شرایط و زمینه آنها بوده است که امیدواریم با انتصاب یک مدیر هوشمند و خلاق برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این مسیر با قوت ادامه پیدا کند.
وی به وضعیت فضاهای سینمایی در استان و نگرانی های پیرامون آن اشاره کرد و ادامه داد: برای شهری مانند زنجان شایسته نیست که فقط یک سالن سینما داشته باشد بنابراین باید با تمام توان موضوع احداث سالن های در شان استان را دنبال کنیم.
موسوی با بیان اینکه در زمان حاضر چند قرارداد برای احداث سالن های سینما در زنجان بسته شده است، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح ها باید با سرعت بیشتری دنبال شود تا مثل برخی پروژه ها، طولانی شدن آنها موجب آزردگی مردم نشود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون کارهای بسیاری در حوزه های مختلف انجام شده است، اظهار کرد: ممکن است خدمات انجام شده برای همه کافی و وافی نبوده باشد بنابراین باید همانند زمان پیروزی انقلاب و دیگر برهه های حساس، همه دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم با دست های خالی کارهای بزرگ را به سرانجام برسانیم.
موسوی با بیان اینکه تک تک آحاد جامعه پایه و ستون های اصلی انقلاب هستند، افزود: برای جبران کمبودها مسئولان و مردم هرکدام وظایف مربوط به خود را باید به نحوه احسن انجام دهند.
وی به برخی منفی بافی ها در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: اگر با انصاف به گذشته نگاه بیندازیم درمی یابیم که از ابتدای انقلاب تاکنون کارهای چشمگیر و خیره کننده ای در بخش های مختلف انجام گرفته است.
ناصر مقدم سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم اکران همزمان آثار جشنواره فیلم فجر را مصداق بارز عدالت فرهنگی در دولت تدبیر و امید برشمرد وگفت: جشنواره امسال به لحاظ افزایش تعدا فیلم های اکران شده در استان ها و نیز از اهمیت ویژه ای برخوردارند.
١٢ اثر از آثار سی و ششمین جشنواره فیلم فجر همزمان با تهران در زنجان نیز اکران می شود.
امسال سومین دوره اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر در زنجان است.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری*** انتشار : اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.