ایرج دست نشان روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پروژه روشنایی ضلع غربی آزادراه زنجان – تبریز به طول حدود 2 کیلومتر تهیه و نصب بلوک مفصلی به طول حدود 1.5 کیلومتر با هدف کاهش شدت تصادفات ناشی از خروج وسایل نقلیه از مسیر بخشی از پروژه های قابل بهره برداری در استان زنجان طی این ایام است.
به گفته وی، ساختمان های پیش ساخته پاسگاه پلیس راه زنجان – ابهر، زنجان - میانه و زنجان - بیجار نیز در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
مدیرکل راهداری و حمل و جاده ای استان زنجان گفت: مجتمع امداد نجات پاپایی با زیربنای 680 مترمربع با 10 هزارمیلیون ریال اعتبار از محل درآمدهای معادن در کیلومتر 22 محور زنجان – بیجار، سوله نمک نیک پی با زیربنای 840 مترمربع و با 7 هزارمیلیون ریال اعتبار درکیلومتر 35 جاده ترانزیت زنجان - میانه از دیگر پروژه هایی است که توسط این اداره کل به بهره برداری می رسد.
دست نشان، بهره برداری 12 پروژه روکش آسفالت درجاده های استان زنجان را از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال بیان کرد.
به گزارش ایرنا، مسیرهای ارتباطی استان زنجان مجهز به 20 دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین و 62 دستگاه تردد شمار در همه مسیرهای ارتباطی استان است.
استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.